onsdag 16 mars 2011

Min önskelista....en del av den i alla fall.

Denna härliga tapet har jag varit kär i sedan första gången såg den, den skulle vara fin i vårat lilla tv-rum 
( väldigt fult rum för övrigt) på övervåningen tillsammans med lite pärlspont.

Det här skåpet är ju bara fantastiskt!! Vill ha ett exakt likadant, vilket är en omöjlighet förstås. Men jag borde ju kunna hitta något liknande och "sno" färgen!!


Och så vill jag ha massa härliga Pip-textilier, jag kan ta en av varje faktiskt. Känner mig otroligt sugen på härliga färger just nu!!

....och så Tolix, denna snygga, snygga, gamla klassikern som jag aldrig tröttnar på. Det kan räcka men en till köket...till att börja med :).
Ha en skön kväll kära boggvänner!!
Själv så ska jag spåna vidare på min önskelista!!
Kramar Madeleine

12 kommentarer:

  1. Vackra och fina saker alltihop.:-) Stina

    SvaraRadera
  2. Åhh, är också helt kär i den tapetern. Men har ingenstanns att ha den just nu.
    Men den dag vi hittar drömhuset ska den definitivt få pryda ett rum.
    Jättemysig blogg förresten, hit kommer jag kika in igen.

    SvaraRadera
  3. Vilket skåp! Helt fantastiskt, gillar färgen :))
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Den där tapeten är fantastisk! Har sneglat lite på den ett tag, men har tyvärr inte hittat någon lämplig plats att ha den i vårt hus... än...!

    Ha det så bra, kram Maria

    SvaraRadera
  5. Boheme tapeten är ju såå sjukt snygg! Vi valde mellan denna turkosa och den som är mer creme vit. det blev den sistnämda till sovrummet, och vi är jätte nöjda! Dock vill jag ha denna med turkost i något annant rum, kanske pysselrummet =D ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. mmm så mycket fint du önskar, tapeten är jättefin!
    Ha en riktigt fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  7. Åhh vilken fin tapet!!!!
    Ja alla sakerna som du visar i detta inlägget tycker jag om!!!!
    Ha en fin dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  8. Ja, den önskelistan kunde man lätt kopiera!
    Gud vad spännande att se hur reportaget blir
    hemmifrån dig! Superkul!
    Grattis till veckans bloggare!
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  9. Håller med om att tapeten är helt underbar. Tyvärr har jag inget ställe att ha den på bara :) Tolix stolar och pallar är verkligen så snygga. Jag skulle också vilja ha det, fast en pall :)

    Hoppas du får en riktigt bra eftermiddag! Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Hei!
    Jeg fant bloggen din da jeg søkte på nettet etter "blå skap" - siden jeg funderer på å male mitt gamle, hvite lintøyskap blått.
    Dermed dukket det opp flotte bilder av bloggen din. :) Her er det masse herlig inspirasjon!
    Følger deg videre.

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvaraRadera
  11. Visst är det härligt med önskelistor.... man kan drömma, ändra och lägga till hur mycket som helst!!! :))))

    Tapeten är underbar, min dotter har den med en lila bakgrund... så himla vacker!!!

    Ha en fin dag... önskar dig en skön avslutning på arbetsveckan, och en toppenhärlig helg!!!

    Stor Kram♥ Maria

    SvaraRadera
  12. Sådana där stolar önskar jag mig också- ett gäng+ pall :)
    Är så trött på fulfuru vi har nu, men en sak i taget och skynda långsamt har jag hört ;)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera