torsdag 24 november 2011

Den närmar sig den mysiga tiden...






         Hellö!!
Jaha, då närmar det sig det mysiga lilla påhittet adevent. Känner att jag skriver detta med en viss disharmoni, efter att ha bråkat med mina små bilder som än en gång hoppar runt i sin totala anarki och gör narr av mig, när jag ska försöka att placera dem lite fint. Om någon har lite tips eller liknande, så tackar jag. 
Börjar kännas lite stämningfullt här hemma nu, lökar och ljus åt höger och vänster. Har riktig julfeeling i år, så det finns viss möjlighet att julfixandet kommer att överdrivas en aning!!
Ha det så gott kära bloggvänner!!
Kramar Madeleine



3 kommentarer:

  1. Jag smyger runt bland bloggarna för att få "adventsfeeling"... och här får jag massor! :))

    Älskar den nedersta bilden på hyacinten, så himla fin!

    Vet inte om jag är till någon större hjälp gällande hoppande bilder... jag använder Picasa 3 och för mig har det aldrig krånglat på det viset. Hoppas att du finner råd och tips så att det ordnar sig!

    Ha en superhärlig dag!!!
    KRAMAR♥ Maria

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att dina "anarkistiska" små bilder är jätte fina =)
    Och ditt kök är bara för fint.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  3. Hej, ja visst är det mysigt med advent. Gillar din fina Hyacint:)

    Jag använder också Picasa och även photoscape. I båda programmen kan du lätt som en plätt sätta ihop bilderna på rad eller precis hur du vill. Sen lägger du bara in 1 enda bild, eller flera små collage av bilder. Programmen är gratis och bara att ladda hem:)

    ha det bra:)

    kram

    SvaraRadera