tisdag 30 oktober 2012

Nu är det jul här i vårt hus....osv.








Hej!
Idag har jag haft besök av två väldigt trevliga och duktiga tjejer som har fotat och fixat ett julreportage till en tidning. Så nu har vi jul här hemma kan man säga, tror jag behåller det hela fram till jul, det är ju så mysigt :). Men det känns visserligen lite konstigt att tända adventsstjärnorna redan nu, men varför inte egentligen, november är ju årets tristaste månad i min mening så lite extra ljus och trivsel kan ju inte göra annat än gott :).  Fortsätter att njuta av ledigheten, idag tog syster och jag med barnen till simhallen och nu blir det morotsoppa sedan godis och filmmys!
Ha det så gott!!
Kramar 
Madeleine


11 kommentarer:

  1. Så fint du har det.Fick en släng av jullängtan. Kanske ska smygbörja lite då jag också tycker att november är lite onödigt grå. ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så spännande med ett reportage från ditt hem! Det är alltid så roligt att kika in här, tack för all inspiration! :) kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vad spännande och vad kul att få tjuvstarta med jultema!
    När kommer det i tidningen och vilken?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Åh så spännande och så mysigt du har gjort de!
    De tycker jag du gör alldeles rätt i och behålla de så.
    Vilken tidning kommer de i och när?
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Himmel så fint :) Bara älskar din stil!
    Kul med reportage. Kommer det i någon tidning redan i år?
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  6. ÅH va fint!
    Skulle vilja veta vad kopparna heter! Dom är så fina!
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kopparna är från Lagerhause och heter Berså, tror tyvärr inte att de säljs där längre. Kram Madeleine

      Radera
  7. Måste också få fråga om den fina elljustaken i fönstret!
    Vad köper man den? Jättefin!
    mvh
    Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elljusstaken köpte jag på ICA förra året och jag tycker att jag sett den i år igen :). Kramar Madeleine

      Radera
    2. Tack för svaret!
      Hittar den inte tyvärr!
      Kram!!!

      Radera